wtorek, 3 grudnia 2013

wtorek - spotkania z Agrablą



Na rzecz Familo, zaniedbałam trochę Agrablę, potraktowałam ją nieco po macoszemu.
Na swoje usprawiedliwienie mam tylko jeden argument - Dla każdego, coś innego.
Agrabla była pierwsza, ale po zmianach stała się trudniejsza. Jeżeli coś jest dla mnie trudne,
będzie trudne dla internetowych nowicjuszy. Wybrałam więc Familo.

Agrabla jest dla zaawansowanych internautów:
Dla nich mam dziś zaproszenie


Ireneusz Damps, zaprasza wszystkich zainteresowanych projektem Agrabla na dwa wydarzenia, szkoleniowe:

Godz. 19:00, warsztaty dla aktywnych partnerów. - to dla mnie

Godz. 20:00, ogólna prezentacja projektu. - to dla Ciebie

http://agrabla.pl/biznes/
 Jeśli chcesz osiągnąć dobre wyniki, Trzeba w tym uczestniczyć!!!

Zapraszamy Zespół Agrabla

Dostałam to zaproszenie na maila, ponieważ nie zrezygnowałam z uczestnictwa.  Nie rezygnuje się z czegoś tak dobrego dla Polaków, dla polskich przedsiębiorców i klientów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz